Olin eilen taas kuunteluoppilaana SM-ryhmässä ja tutustuin tietty rataankin, sillä tänään olisi Daikun ekat hallitreenit ja harjoitus sama kuin SM-ryhmälle. Koska olen iltavuorossa ei minun tarvisisi enää uhrata aikaa ohjausvalintojen tekemiseen. Testailin myös kinttuani ja yllättävää kyllä hölkkä tuntui jopa paremmalta kuin kävely! Kotiin päästyäni lukaisin sähköpostit ja sieltä selvisi että Daikun juoksu on alkanut!!! Taidan olla varsinainen juoksumagneetti.... Noh, sittenpä alkoi hillitön tuuraajan etsiminen, sillä olemme sopineet ryhmän kanssa, että jos tulijoita on alle viisi, niin tuuraaja etsitään, ettei koirakkokohtainen hinta nouse hirveän kovaksi. Päätin myös, että jos tuuraajaa ei löydy, niin menen sitten treeneihin Kerryn kanssa.

Aamupäivällä olin vaihtamassa autooni talvirenkaita (joo, ihan itse), kun puhelin soi ja sielläpä olikin tuuraajaksi tarjoutuja Ensi viikko menee vielä juoksutauolla ja sitten lokakuun vikalla viikolla Joy pääsee treenaamaan. Aika kallis kuukausihan tästä tulee, kun koko kauteen täytyy sitoutua, eli kerran olen nyt hallia käyttänyt, mutta otetaan vahinko sitten loppukaudesta takaisin. Tajusin tässä yhtenä päivänä myös sellaisen tosiasian, että koska Joyn juoksuväli on melko pilkulleen 6 kk, ehtii se juoksutella vielä hallikaudella toisenkin kerran. PÖH!