Keskiviikkona perustin uusimpaan muotivillitykseen eli facebookiin oman profiilini. Muuten se ei minua olisi kiinnostanut, mutta kun duuniporukalla halusimme jonkun paikan, jossa olisi kaikkien liikkeidemme työntekijöiden pärstäkuvat, niin facebook tuntui olevan sellaiseen sopiva.

Eilen olin vapaapäivällä. Kävimme ensin äitini kanssa aamukävelyttämässä koirat ja aamiaisen nautittuamme ryhdyimme pihapuuhiin. Äitini levitti puista pudonneita lehtiä nurmelle ja minä huristelin leikkurilla niitä silpuksi. Kerry loikoili kuistilla, Voro päivysti tekemisiämme ja Joy leikki. Pakkasin myös agilityhyppyni lavalle pressun alle, sillä maanantaina alkaa viimeinkin hallikausi. Koirieni fyssari Patricia soitti ja kysyi voisimmeko siirtää 19.11. aikaamme saman viikon torstaille, mikä sopi minulle erinomaisen hyvin.

Nukuin edellisen yön tosi huonosti ja miettin mm. Joyn tokouraa. Olen hillittömän laiska treenaamaan yksin tokoa ja mielen valtasivat luovuttamisajatukset tokon suhteen. Toisaalta, kun olen saanut hyvät kouluttajat, niin luovuttaminen harmittaisi minua taatusti jälkeen päin, joten yritän  jotenkin motivoitua jatkamaan. Iltapäivällä kävin läheisellä kentällä harjoittelemassa seuraamista ja sivulle tuloa, mutta Joy ei oikein jaksanut keskittyä, olisi vain leikkinyt mukaan ottamallani namisukalla. Otin kameran mukaan ja ohjeistin äitiäni ottamaan parit tokokuvat.
1011382.jpg

Neljäksi ajoimme Tikkurilan asemalle ja äitini lähti takaisin Siilinjärvelle. Kotiin päästyäni katsoi pari jaksoa Dexteriä, käytin koirat lenkillä ja uppoiduin torstain tv-tarjonnan äärelle (Lost, BB, digiboxilta House). Housen aikana olin nukahtanut ja heräsin sohvalta joskus neljän korvilla. Käytin koirat pihalla ja nukuin hyvin loppuyön.

Tänään hain postista tilaamani trimmauspöydän ja salkun koneelleni. Olivat laadukkaan tuntuisia ja olen oikein tyytyväinen tekemiini kauppoihin. Koskapa minulla ei ole mitään laajaa terävalikoimaa uskon saavani muokattua salkun pehmusteita niin, että saan myös akkukoneeni siihen mahtumaan. Pöytälevyyn kirjoitin suurin kirjaimin oman nimeni ja puhelinnumeroni ja merkitsin myös salkun. Pidän kyllä yleensä erittäin hyvää huolta omaisuudestani, mutta ei vara venettä kaada.

Yskätilanne on meillä ennallaan, eli kukaan ei ole Joyn tiistaisen kahden yskäisyn jälkeen yskinyt. Mieli tekisi maanantaina treenaamaan ainakin Voron kanssa, kun on ollut oireeton, joten treenien väliin jättäminen tuntuu vähän hätävarjelun liioitteluna. Mut pitää selvitellä vielä asiaa.