Tänään on iltavuoro, joten nukuimme koirien kanssa aamulla pitkään. Kiitos facebookin ja skypen, hyvin moni ihminen on onnitellut syntymäpäiväni johdosta ja lopulta minulla tuli kiire töihin. Koirien kanssa ehdin kuitenkin kävellä lenkin, ottaa niistä muutaman lumikuvan sekä tehdä hiukan lumitöitäkin. Pahaksi onneksi unohdin eräälle seuratoverilleni menossa olevan tuulipuvun muovipakkauksessaan eteisen tuolille, joten hiukan jännittää missä kunnossa puku on illalla kun menen kotiin. Jos Joy iskee siihen hampain, niin täytyy toivoa että säästää edes takin tai housut, etten joudu lunastamaan koko pukua, sillä se on sen verran reilun kokoinen, ettei minulla ole sille käyttöä. Kyseiselle tuolille laitan aina sellaiset tavarat, jotka on tarkoitus ottaa mukaani ja kerran unohdin siihen rasiassa evääni. Ruuassa oli mm. broilerin koipia, joten en uskaltanut silloin ottaa riskiä, vaan palasin kotiin eväitä hakemaan. Tämä ei ole niin houkutteleva tapaus, mutta kyllä riekaleita saattaa tulla. No, pahimmillaan tämä vahinko maksaa minulle 50 euroa.

Mun oli tarkoitus tehdä aamulla kuvaamistani kuvista yhdestä seinäkalenteriini joulukuun kuva, mutta poikkeuksellisesti käsittelin niitä kuvanvalmistuslaittessamme olevalla Photoshop Elements -ohjelmalla kuvankäsittelylaitteistomme sijaan ja kuinka ollakaan, otin kortin ulos ennen kuin kone oli tallentanut kaikki tiedostot. Niinpä paras kuvatiedosto meni pilalle :( Täytyy toivoa että joku päivä olisi lunta ja aurinkoa, niin että saisin otettua samanlaisen kuvan vielä paremmalla säällä, tänään kun ei ole aurinko näyttäytynyt.

Eilen olin pulassa autoni kanssa. Olin parkkeerannut sen aamulla Prisman henkilökunnan parkkipaikalle ja pitkin päivää kuuluteltiin eri autoja siirrettäväksi, josta jo osasin vähän ounastella ongelmia. Niinhän siellä sitten oli jonkun Toyota Xsara poikittain autoni takana, eikä minulla ollut mitään saumaa päästä farmarini kanssa sieltä pois. Aikani yritettyäni soitin Prisman infoon ja he ystävällisesti kuuluttivat Toyotan omistajan paikalle ja minä pääsin viimeinkin kotiin. Vältän mahdollisimman paljon Prisman parkkipaikkaa, mutta kun normaalisti käyttämälleni parkkikselle pääsen näppärästi vain tekemällä Prisman kohdalla liikennevaloissa U-käännöksen, niin aina se ei ole mahdollista.

Huomennakin minulla on iltavuoro, joten menen aamulla treenaamaan Voron ja Joyn kanssa. Kerrykin tekisi mieli ottaa mukaan, kun juoksu näyttää olevan jo ohi, mutta ehkä se vielä tuoksuu vähän liian hyvälle.

Kiitos seurasta ja heipat!
1195501.jpg