Nukuin tosi huonosti maanantaita vastaisen yön ja olin aivan poikki koko päivän. Mieli olisi tehnyt jättää Voron treenit väliin, mutta menin kuitenkin ja itse asiassa virkistyin hieman. Kaisa suunnitteli harjoituksen Markku Vuorisen radasta, eikä meillä ollut Voron kanssa juuri ongelmaa sen kanssa. Menimme radan kahdessa pätkässä ja lopuksi sen olisi ehtinyt mennä vielä kokonaankin, mutta jätin väliin. Olin unohtanut kroksit päiväksi portin väärälle puolelle, joten Joy oli personoinut ne uuteen uskoon. Onneksi ovat edelleen käyttökelpoiset.

Tiistaina minulla oli iltavuoro, joten menin aamulla lähimetsään lenkittämään koiria. Pahaksi onneksi siellä oli kolme muutakin koiran ulkoiluttajaa, joten jouduin pitämään Voron kiinni. Kotiin päästyäni tein Joyn kanssa kontaktihärpäkkeellä treenit. Joy tekee alastulot tosi kauniisti hihnassa, mutta irtiollessaan alkaa loikkia. Täytyy malttaa pitää narussa. Olisin varannut keskiviikkoaamulle Joylle treenihallin, mutta vapaana oli enää aikoja ennen kymmentä ja koska minulle on viime aikoin kertynyt univelkaa, en halua niin aikaisin mennä, kun koirat on kuitenkin ehdittävä lenkittää sitä ennen.
Illalla sattui hassu juttu. Ensin Heli soitti erästä asiaa ja lopulta keskustelu siirtyi tietokoneongelmaansa, johon toivoi apuani. Heti perään soitti Ulla, jolla oli ongelma kotisivujensa kanssa ja vielä hänen kanssaan puhuessani yritti Katja tavoittaa ja kuinka ollakkaan hänelläkin oli tietokoneongelma. Ei siinä mitään, autan mielelläni niin paljon kun pystyn, mutta kun tulee iltavuorosta kotiin, saattaa ehkä haluta tehdä muutakin kuin puhua kännykässä 1½ tuntia muiden koneongelmista. No, onneksi noin ei yleensä käy, sattumalta vaan soittivat kaikki peräkkäin. Näin itseoppineena tietsikka-amatöörinä puhelinneuvota ei ole ihan helppoa, varsinkaan kun oma kone on kiinni.

Tänäänkin olin iltavuorossa, joten nukuttiin pitkään ja sit vaan köllittiin ja tuijottelin Kerryn masuasukkien puuhia. Kerryllä on maito jo lasketunut, joten ei puutu enää kuin maitobaarin asiakkaat. Aamulenkin jälkeen treenasin taasen Joyn kanssa kontakteja sekä näyttelyseisottamista.

Mun tietokone on muuttunut koko ajan hitaammaksi ja hitaammaksi ja hitaammaksi. Elisan tietoturva on  jo jonkin aikaa temppuillut, joten irtisanoin sen tänään ja aion ladata siihen Avast-virusohjelman + Comodon palomuurin. Toivottavasti kone nopeutuu taas normaaliksi näillä toimenpiteillä tai sit mulla palaa käämit.
Pyysin tänään pentuvälitystä ottamaan Kerryn ja Lukan pentueen pois, kun kyselyitä on tullut niin paljon.
Olen alkanut ahdistua sen suhteen kuinka valikoin kaikista pentuja kyselleistä ne oikeat. Kyselyjä on tullut noin kolminkertainen määrä siihen, paljonko pentuja voi tulla ja heistä kolme olen oikeastaan jo valinnutkin. Suurin osa pentuja kyselleistä tahtoisi nartun, joten toivottavasti niitä tulee ainakin kaksi.